Les visites
Visita al Zoològic Natura Parc
Visita a la granja escola
Visita socioeducativa: un dissabte a la natura
Natura Parc en Vacances
Programa d'Educació Ambiental Curs 2016-17
Contacte i reserves

la caixaTirme Ajuntament Santa Eugènia Govern Balear Zoo Natura Parc Ajuntament de Palma Consell de Mallorca

El Departament d'Educació Ambiental de la Fundació Natura Parc, presenta una Programa Educatiu innovador i engrescador amb multitud de propostes dirigides tant al públic en general com a la població escolar, que al cap i a la fi representa el futur de la nostra societat, per que d'aquesta manera assoleix la sensibilitat, el coneixement i el respecte que tots persequim envers la naturai la ruralia. Per tant, en els nostres continguts impera l'educació ambiental.

Per tal d'anar millorant cada any l'oferta educativa s'han introduït nous tallers dins les nostres activitats que han tingut una gran acollida. A cada cicle educatiu es plantegen uns continguts i metodologies diferents per tal que els participants en puguin treure el màxim profit educatiu.

Alguns dels nostres objectius són:

- Sensibilitzar la població cap a la conservació i valoració de la nostra fauna i flora així com, del nostre patrimoni i el d'altres indrets i cultures.
- Ser una ajuda en la tasca educativa per inculcar les habilitats i actituds apropiades per estimar la natura.
- Aprofundir en el coneixement de l'anatomia i biologia animal, amb menció especial de les adaptacions de les diferents espècies i races al seu hàbitat i estil de vida.