Jornades de Coneixement del Medi
Jornades d´Acció directa

Ajuntament Santa Eugènia Zoo Natura Parc Cofib

La Fundació Natura Parc s’ha proposat el fer de la participació de la gent en general una cosa més activa i present arran de la geografia mallorquina, per tal efecte, s’ha creat l’equip de Voluntariat Ambiental de la Fundació Natura Parc. Aquest pretén donar a tota aquella gent sensibilitzada amb el nostre medi ambient l’oportunitat de participar activament en els diferents departaments i projectes que duim a terme des de la nostra entitat.

Igualment oferim, mitjançant sortides de camp i de coneixement del medi, l’oportunitat de descobrir infinitat d’aspectes relacionats amb la fauna i la flora balear.