Servei 24 hores
BLOG. DIARI DE LA FNP
Canvia el Xip, Posa'm Microxip. Aprenem Junts
Legislació

Ajuntament Santa Eugènia Zoo Natura Parc Gover de les Illes Balears Consell de Mallorca

La Fundació Natura Parc gestiona el Centre de Protecció d''Animals Domèstics (CEPAD).

Des de el CEPAD s''ofereixen diferents serveis relacionats amb els animals domèstics abandonats i vagabunds de l''illa de Mallorca, entre els que destacam:

Servei de Rescat d''Animals Domèstics Abandonats i Vagabunds durant les 24 hores dels 365 dies de l''any, el qual actúa única i exclussivament a petició de l''Administració Pública (ajuntament concertats, jutjats, duanes, ...) i Cossos de Seguretat (Guardia Civil (Tràfic, Seprona, ...), Policia Local, Protecció Civil, 112, ...)

Acollida i gestió dels animals domèstics abandonats i vagabunds, entre els que hi trobam principalment cans i moixos, però també altres animals de caràcter domèstic o d'origen ramader, com cavalls, ponies, ases, ovelles i cabres, porcs, ...

La gestió es dur a terme tant a instal·lacions municipals (municipi d''Inca), com al Centre de Protecció d'Animals Domèstics, CEPDA, de la Fundació Natura Parc, ubicat al municipi de Santa Eugènia.

Dita gestió s''ajusta a la legislació i normativa vigent, encara que des de el CEPAD s''allarguen al màxim els terminis dels animals allotjats, amb l''objectiu de potenciar la seva adopció.

Pot consultar el nostre Pla d''Adopció a: www.cepadfnp.wordpress.com

Educació ambiental | Races autňctones | Voluntariat ambiental | Control de fauna domčstica | Sanitat i control de fauna

Fundació Natura Parc - Carretera de Sineu, km 15.400 - Santa Eugčnia, 07142. Mallorca. Balears - Tel. 971 144 532 - Fax 971 144 534 fnp@fundacionaturaparc.org