Zoo Natura Parc Govern de les Illes Balears

La Fundació Natura Parc dur a terme el Control de Fauna a l'Aeroport de Palma de Mallorca (PMI), Valencia (VLC) i Eivissa (IBZ) amb l'objectiu de realitzar feines de dispersió sobre aquelles aus que empren habitualment el Recinte Aeroportuari com a zona de pas.

Ressaltar la necesitat de dit servei a tots els aeroports existents degut al perill potencial que representen les aus per a la Seguretat Aeroportuària.

El Servei de Control de Fauna a aeroports es realitza mitjançant un equip de falconers professionals i altament experimentats i un nombre de aus de rapinya ensinistrades mitjançant l'Art de Falconeria.