Centre de Recuperació de Fauna Silvestre
Centre d´Acollida de Mascotres Exòtiques
Educació Ambiental

Fundació Natura Parc Govern de les Illes Balears Cofib

El Centre de Recuperació de Fauna Silvestre gestiona la recollida i atenció veterinària a tots aquells individus d’espècies silvestres amb problemes que es troben a les Illes Balears.

Normalment arriben animals de la nostra comunitat que, per un motiu o un altre, han sofert una lesió important. L’objectiu final és aconseguir la seva recuperació i posterior alliberació.

Dóna un servei de recollida d’animals ferits i disposa d’un servei d’emergència les 24 hores, els 365 dies de l’any.

Per més informació consultau els arxius que s'adjunten a continuació:
1. Llei 42/2007 del Patrimoni Natural i de la Biodiversitat.
2. Catàleg Nacional d'Espècies Amenaçades.

Document 1
Document 2